Nyt kerron hyviä asioita :)

Torstai on mun lempipäivä, on aina ollu. Ja nyt reilun parin vuoden ajan se on ollut mulla aina vapaapäivä töistä. Ensin pari vuotta terapian takia koska ne oli aina torstaisin ja nyt huhtikuun alusta lähtien olen pitänyt ne vapaina muuten vaan koska töissä on tiukkaa niin en saisi varmaan tunteja kuitenkaan joten tää sopii mulle. Tänään oon käynyt korjauttamassa mun tatskaa ja sovin samalla uuden tatska-ajan ma 1.7. Tehdään 3 nappia, musta, tumman vihreä ja vaalean vihreä, violetilla langalla ommeltuna tuohon oikean käsivarren ulkosyrjään. Odotan jo innolla. Tykkään mun tatskaajasta, se on kiva tyyppi. Se on mun kaverina Facessakin :) Se on sama, jolla oon ihka ekan tatskan ottanut melkein 3 vuotta sitten kun se oli harjoittelijana. Se on kehittynyt huimasti tänä aikana. Oikeassa kädessä on samassa paikassa otettuna nyt 3 eri tatskaa, kahdella eri tekijällä, ja lisää tulee :) Voi olla että sen käden otan kokonaan siellä. Oikea käsi on selkeästi mun mielialakäsi koska oon ottanut siihen pienempiä tatuointeja, kun keksin uuden pienen idean jonka haluaisin. Tää on kivaa :) Tasan puolen vuoden aikana oon ottanut, hetkinen 4 tatskaa. Ja seuraava tulossa parin viikon päästä. Oon hurahtanut täysin. Tykkään siitä kun tatuoidaan, siitä kun neula liikkuu iholla ja mä alan näyttää enemmän itseltäni kun saan väriä pintaan. Tää on superjees. Tää on mun juttu. Vasempaan käsivarteen tuleekin sit isompi kokonaisuus, 3/4-sleeve, jota on alettu suunnitella toisessa paikassa, ja joka aloitetaan lokakuussa. Siihen tulee realistisia ruskalehtiä, kangaslehtiä ja kashmir-kuvioita. Ehkä myös napillisia auringonkukkia, mut voi olla että ne jää pois.

Se mun hetkinen, oliko se maanantai, oli kauhee. Yöllä aattelin, selviänkö vai pitääkö soittaa että saan tyttären isälleen ja lähden sairaalaan. Mut terapiakaveri auttoi ja mä lopuksi makasin mun piikkimatolla ja se rentoutti ja rauhoitti tosi hyvin, meinasin nukahtaa sille. Sen jälkeen on ollut parempi. Tiistaiaamun tosin itkin kun naiseni kanssa tekstiviesteiltiin, mutta en mä taida siitä irti päästä. Edelleenkään. Oon niin kiinni siinä. En halua siitä eroon. Haluan olla N:n lähellä loppuelämäni.

Mä olen juonut kaksi kuppia takeaway-teetä, toin tänne töihin torilta mansikoita ja taidan seuraavaksi mennä nepalilaiseen suosikkiravintolaani lounaalle tuohon lähelle.

Mä ostin eilen ekat Converset, mustat, ja elämäni toisen skeitin :) Rullailin illalla. Parasta! Jukra se on kivaa. On tehny pitkään mieli kokeilla onnistuuko ja nopeasti jalka muistaa kuinka laudalla ollaan ja kuinka kropalla liikutaan. Voi juku :D Ostin halvalla alennuslaudan siltä varalta, että jos ei siitä tuukaan mitään, että voin sit paremman ostaa myöhemmin, vaikka kasata osista itse, mutta tää sujuu ja on niin kivaa :)))

Torstait on hyviä päiviä <3 Mä oon tuuliviiri, saati mitä olisin ilman lääkitystä. Mut nyt teen parhaani nauttiakseni tästä :)