Tiedetään. Ei ole uutinen, että syy masennukseen löytyy minusta eikä ulkoisista tekijöistä. Mä tiedän sen ja se se paskaa onkin. Olis paljon helpompaa jos vois syyttää muita. Mutta se herkkyys on minussa. Se helvetin perkeleen herkkyys on mussa. Stn. Yleensä mä en tykkää olla minä, on epämukavaa olla minä. Nyt mä inhoan olla minä. Haluaisin vapautua itsestäni. 

Tää on synkkää, ei tätä kannata kenenkään lukea jos on yhtään hyvä mieli. Mä kirjoitan tänne koska en voi puhua kellekään, mun on pakko purkaa kun on tarpeeksi paha olo. Tää on mun puhumaton terapeutti koska oikea ei vastannut enkä oo saanut soitettua uudestaan. Soitan mä sit jos tulee kamala tilanne, mut kynnys on suurempi koska se ei viimeksi vastannut. Pelkään ettei se tykkää musta, kun en oo itsestäni antanut kuulla kahtee kuukauteen. Mutta se ite sanoi, ettei meidän tarvitse nähdä. Mä oon sit yrittäny pärjätä ite. Kohta pitäis pärjätä kuitenkin. Perse.

Me lähdetään nyt tytön kanssa ulos. Saan edes jotain aikaan tänään. V***n kesämasennus ja helvetin pää.