Löysin netistä virkattavan Yodan ohjeen. Pakkohan se oli tehdä. Viime yönä neljään asti väänsin ja tänään vielä kaavun sain valmiiksi. Upea siitä tuli. Mun ihana ikioma Yoda. Jos mä jotain voisin itseeni tatuoida, joka ei vanhaksi menisi, se olisi Yoda. Pitänee keksiä vaan paikka ja oikea kuva. Yoda on mun suuri Rakkauteni. Seuraavaksi ryhdyn Gandalfin ja muiden Sormuksen Ritareiden kimppuun ja sitten luultavasti ryntään suin päin loppujen Tähtien Sota-figujen tekoon. C-3PO olisi siisti tehdä ja R2D2, se ei olisi vaikea itsekin suunnitella. Leia, Han, Luke, ehkä muutama ewokki, Ja Darth Vader. Se ei voinut mitään sille, että siitä tuli paha. Se vain rakasti liikaa.

Toinen kerta persoonallisuuskyselyä takana. Paljonhan sieltä tuntuu tärppäävän kriteereitä täyttämään. Ensi viikolle jäi vielä ne, joiden uskon kuuluvan epävakaaseen. Käyn ne vielä itse läpi ja mietin. Valehtelemaan en ala, mutta vähätelläkään en aio. Haluaisin saada sen todistetuksi. Sen jälkeen menisin kauppaan ja ostaisin Vuosi nuoruudestani-elokuvan. Mulla olisi mihin samaistua, kerrankin tietäisin kuuluvani johonkin. Olen aina tykännyt siitä, tuntenut samaistuvani siihen tyttöön tietämättä miksi. Nyt vihdoin uskon, että syy on tämä. Käymme samaa läpi. Se on lohduttava ajatus.

Toivotan hyvää yötä ja Yoda uskoakseni myös. Voima Olkoon Kanssanne.