... mies ja koirakulta tulisivat jo kotiin. Alkuviikosta ajatus kokonaisesta viikosta vain itselle oli huumaava mutta nyt mä vaan kaipaan miestä ja koiraa kotiin. Mä en ole ihan yksin kuitenkaan, mä löysin keskiviikkona eläinkaupasta vihdoin akaattikotilon ja otin Ystävän, Mellonin, saman tien mukaani, akvaariot mulla oli jo kotona tulokasta odottamassa. Mun oli tarkoitus yhdeltä tytöltä saada kaksi kotiloa, mutta koska mun sähköposteista huolimatta siitä ei ole kuulunut mitään, mä en jaksanut enää odottaa. Nyt Mellon on pienemmässä 20-litraisessa. Varsinainen koti, 100-litrainen akvaario vaatii kannen päälleen että uskallan Mellonin sinne laittaa, mä yritän pian siihen jotain säveltää. Paikan tiedän jo mihin se tulee pöytineen, mukavasti esille äitien ja muiden pelokkeeksi.:) Ja mikäli se tyttönen vastaa, niin toi isompi vetää kyllä useammankin kotilon, että voin ottaa ne siltä jos siitä vain jotain kuuluu, ehkä se on lomalla.

Mä en osaa olla kotona ilman miestä. Nukkuminen on huonoa ja levotonta eikä edes unikivi tyynyn alla auta. Ei ne näköjään auta mulle. Tarot-kortit otin esille nyt ekaa kertaa, haluan kokeilla mitä niillä on kerrottavana. Musta tuntuu että olen saamattomampi hetki hetkeltä ja on kamalaa, kun en edes tiedä mitä niille kuuluu. Ne on Lapissa vaeltamassa, huomasin vaan että koiran hihnakin jäi tänne, murrr, ja mies sanoi säästävänsä akkua eikä pidä puhelinta koko aikaa päällä mutta lupasi silti pitää mut ajan tasalla. Nyt en ole tainnut kuulla niistä mitään sitten maanantain. Ja mä olen huolehtija ja mua ahdistaa niin etten kuule niistä mitään, mä ihan lamaudun.

Eilen oli jännä päivä. Olin meidän foorumille järjestetyssä uuden Harry Potter-leffan ennakkonäytöksessä, vein siskon sinne synttärilahjaksi. Mahtava elokuva, ja mun mielestä eniten kirjanmukainen, käyttivät paljon suoraan kirjasta otettuja vuorosanoja ja se oli musta hienoa. Sitä ennen mä kävin Cybershopissa, ekaa kertaa Kampin liikkeessä ja ostin aivan ihanan indiehaltiakeijumekon, sinisiä eri sävyisiä sametteja. Cybershop on maailmankaikkeuden paras kauppa, siellä on ehdottomasti parhaimman näköiset vaatteet joita ei saa mistään muualta. Kun saan taas rahaa, käyn siellä uusilla ostoksilla. Rakastan sitä kauppaa ja niiden vaatteita. Oih.:)

Mä menen aamupalalle ja koitan päästä kirjoitustunnelmaan. Saisin hyödyllistä tehtyä kun mies on pois.