Me ollaan rahallisesti sanoisinko erittäin haastavassa tilanteessa. Pankki vei kaikki lainan maksuerät, rästissäkin olleen, ennenkuin ehdittiin maksaa laskuja eli meillä ei ole tilkkaakaan rahaa.Tiesin heti kenen puoleen kääntyä. Pirautin S:lle ja pyysin pikapikaa mesettämään, tarvitsisin apua, kertoisin koneella ettei suotta puhelinlaskua kuluteta. S on paras noita mitä tiedän, enkä mä todellakaan joutunut pettymään. Tilanteen kerrottuani S tuumi hetken ja sen jälkeen mä juoksin ympäri taloa hakemassa sitä sun tätä ja kuppia. Toinen loistu on ulkona ovenpielessä ja toinen odottaa pöydällä hypätäkseen mun taskuun. No niin, tyhjensin taskut ja sujautin loitsun paikalleen.

Onneksi on S. Mä tiesin heti keneltä pyytäisin apua. Nyt mä nappaan itseäni reippaasti niskasta, sillä lailla mukavasti ja kannustavasti, ja painelen ulos selvittämään asioita. Kaikella on tarkoituksensa. Nyt vaan selvitetään mikähän se tällä kertaa on.