... alkoi eilen. Kun tekee töissä ja tekee kotona, hikipäässä ja vauhdilla että saisi pian valmiiksi, täytyi tietenkin tulla stoppi-hetki. Käsiä ja selkää alkoi särkeä siihen malliin että nyt on pysyttävä tauolla. Mulla ei onnistu vähentäminen, mulla toimii vaan kaikki tai ei mitään. Joten ei mitään heinäkuun alkuun asti. Kun sinne asti kestän, mä saan aloittaa ihanan suloisen jännittävän mahtavan mohairneuleen, joka päällä mä sitten taas laukkaan seikkailuun pimeään metsään niinkun aina. Kyllä mä maltan, olin syksylläkin kuukauden lakossa. Ai, miten ihanalta tuntui kutoa sen lakon jälkeen. Langan tuntu sormen päällä, puikot käsissä. Ihana tunne. Nyt jää aikaa muuhun käytettäväksi. Kesken oleva kirja odottaa kirjoittajaa, nyt mulla ei ole enää niin paljon hyväksyttäviä tekosyitä sen seisottamiseen. Pitänee keksiä siis uusia...

Viikon ihanin ääni: pieni Penni-kultakoira rouskuttamassa porkkanaa

Viikon paras yllätys: pikkuveli soitti riparilta vaan kertoakseen mitä kuuluu

Viikon paras mediapläjäys: pikkuveljen ja pikkusiskon valokuvat pienessä paikallislehdessä koulun kevätjuhlasta, olen niin ylpeä :) :) :)

Sain eilen kesän ensimmäiset hyttysenpuremat, jee jipii. (Todella siis joo...) Hyvää on se, että toisin kun yleensä kesän alussa, nämä paukamat ovat toistaiseksi pysyneet kutiamattomina ja vallan kohtuullisen kokoisina, kun ne yleensä kutiaa riivatusti ja turpoavat muodottomiin, geenimanipuloituihin mittoihin. No niin, ja nyt ne alkoi heti kutittaa kun tohdin riemuita, pirskatti...

Kesä on täällä. Olen kehittänyt itselleni ihanan riippuvuuden juoksemiseen, minä liikunnan vihaaja ja sipsinrakastaja. Niinkun sanoin siskolle kun se kyseli innostaisiko meitä lähteä sen ja uuden poikaystävänsä kanssa metsään telttailemaan kun tulevat Suomeen kun ollaan eräihmisiä, niin mies on kyllä eräihmisiä mutta mä olen sipsi-ihminen. Paitsi jos ottaa sipsiä mukaan metsään... Tämän kaiken perusteella sanoisin olevani itsestäni iloisesti ylpeä, kun olen haksahtanut juoksemiseen. Tekee hyvääkin, tiedetään, mutta ennenkaikkea nykyään ajattelen uskomattoman monta kertaa päivässä että ai kun ihanaa kun pääsee illalla juoksemaan. Ensi askeleet lenkkareilla asfaltin päällä on huumaavia.:)

Torstai On Toivoa Täynnä eli TOTT. Pitäkää hauskaa. Kesäloma alkaa kahden viikon kuluttua, JES. :D