Minähän olen yksinäinen, se tiedetään. Omasta tahdostani oikeastaan olen sinne liukunut, mutta silti joskus ahdistaa ja tuntuu ettei merkitse mitään kenellekään eikä kukaan tunne minua eikä halua tutustua minuun. Mutta poikkeuksia löytyy.:)

Pyörin epäsäännöllisen säännöllisesti ja passiivisen aktiivisesti eräällä foorumilla. Olen puhunut siellä vain vähän, lähinnä saadakseni itselleni oikean numeron pyöreän nollan tilalle viestien lukumäärän kohdalle. No, tuossa kipaisin suit sait foorumilla käymään ja herranen aika, mulle oli tullut yksityisviesti. Oli foorumin pääjehulta, oli huomannut missä olen töissä ja oli kovasti kiinnostunut, uteli varovasti missähän kaupassa mahdan olla. Kun kuuli mistä kaupasta palkkani saan, riemastui tosissaan ja sanoi tulevansa käymään, sanoi että meidän kauppa on niin ihana <3 Mä riemastuin. Lupasin alennustakin antaa jos tulee sellaisena päivänä kun pomo ei ole töissä.:) Olin niin otettu. Joku kiinnostui minusta eikä minun tarvinnut millään tavalla tehdä itsestäni isoa numeroa, olin kiinnostava sellaisena kuin olen. Upea tunne. Mahtavaa tavata joku meidän foorumilta. Tässähän voi käydä niin että minä tutustun Oikeisiin Ihmisiin. Mitäs minä sitten teen? Multahan menee maine!